2013. augusztus 29., csütörtök

New Story - Dark Side

Sziasztok srácok! :) Mint az  a címből is kiderül, eljött az új történet bemutatásának ideje :)

Leírás:
 Idő: a 4. évad vége után 100 évvel (2113)
Mindenki megváltozott. Miközben az "új" Caroline Forbes Chicago-ban tengeti mindennapjait, fogalma sincs, hogy egykori barátai, szerelmei hol vannak. Egyedül van és pont ezért már nem olyan, mint eddig. Megváltozott.

Egy kis ízelítő:
Amilyen gyorsan letámadott, én olyan gyorsan szabadultam ki a fogságából. Most rajtam volt a sor. A falnak löktem, majd a szíve felé vettem az irányt. De ő sem volt rest. Nem engedett nekem. Már legalább 5 perce viaskodhattunk, mikor sikerült kilöknöm a villanyoszlop alá. Szerencsémre senki nem volt az utcán, így tovább folytathattuk a harcot. De mielőtt megtámadhattam volna, megláttam az arcát. Belém hasított a felismerés. Mindketten ledermedtünk. Míg ő a földön fekve tanulmányozott, én addig fölé tornyosulva emésztettem meg a látottakat. Ő feküdt velem szemben. Annyi év után ismét látom.

A történet nyomon követéséhez kattintsatok IDE 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése