2013. augusztus 14., szerda

9. Barátok?

Sziasztok. Nagyon köszönöm azt az 1 kommentet, nagyon jól esett :) A pipák számára való tekintettel elhoztam a 9. részt :) Nagyon köszönöm azoknak, akik pipáltak, ezt a jó szokásotokat tartsátok meg ;) A következő részt 2-3 komment / 10 pipa / 1 feliratkozó után hozom.

xoxo Rosiie*

9. Barátok?

Rebekah "felráncigált" a szobájába és megmutattam neki, mit hogy kell használni. Miután befejeztem a kiselőadást, az ős elvonult a fürdőbe én pedig bevetettem magam a gardróbba. Egy egyszerű, mégis szexi összeállítást választottam ki számára, ami egy fehér felsőből, egy fekete bőrnadrágból és egy fekete magassarkúból állt, néhány kiegészítővel. Miután Rebekah felöltözött, kivasaltam a haját és elkészítettem neki egy füstös sminket.
- Kész - jelentettem ki.
A szőke ős a tükörhöz sétált, és abban méregette magát.
- Hogy tetszik? - kérdeztem kissé félénken.
- Eléggé érdekes a 21. századi divat,de azt hiszem tetszik - mosolygott elégedetten.
- Remek - csaptam össze a tenyereimet - Menjünk, keressünk egy adag vért.
- Az rám is rám férne - értett egyet velem Rebekah.
Mikor leértünk, elővettem két tasak vért és átmentünk a nappaliba. Finn kivételével mindenki ott volt.
- Ejj, de csini lett valaki - dicsérte meg húgát Kol, mire Rebekah csak bólintott egyet.
Letelepedtem Klaus mellé és beszélgetni kezdtünk.

Stefan
- Én ezt már nem bírom tovább Elena! - fakadok ki egy újabb veszekedés után.
- Mégis micsodát? - kérdezi gúnyosan, miközben ártatlan képet vágott.
- Mióta Damon átváltoztatott, nem lehet rád ismerni! Rosszabb vagy,mint Katherine - vágtam Elena képébe az igazságot.
- Megváltoztam - legyintett - Ha nem tetszem, akkor menj és keresd meg azt az áruló ribanc Caroline-t és legyél vele.
- Ne merészel így beszélni róla - szorítom őt a falhoz.
Érzem,hogy az arcom felveszi a vámpír formáját. Elena sem tétlenkedik. Vörösen izzó szemekkel és megnyúlt szemfogakkal bámult rám. Nekilökött a másik falnak, majd ugyanúgy,mint ahogy Katherine tenné, majd megcsókolt. Rögtön ellöktem magamtól és se szó se beszéd, kisuhantam a panzióból. Egyenesen az erdőbe rohantam, ahol elkaptam egy-két állatot. Miután kicsit lenyugodtam, gondolkozni kezdtem. Mit keresek én még mindig a panzióban? Miért nem ismertem fel eddig, hogy Elena is olyan,mint az elődje? Miért tettem ezt Caroline-nal?
- Caroline - mondom ki hangosan - Beszélnem kell vele. Szükségem van rá - Előveszem a telefonomat és rögtön tárcsázni kezdek.

Caroline
- Istenem, Kol! Hagyd már abba - szólok rá a legifjabb fivérre, miközben a hasamat fogom a nevetéstől.
Annyira jól szórakoztunk. Kol tényleg egy gyerek. Egy nagyra nőtt gyerek. Csak úgy ömlöttek belőle a poénok. Időközben még Rebekah-val is eléggé jóba lettem. Most,hogy velük vagyok, elszálltak a gondok. Ekkor megcsörrent a telefonom. Mikor ránézek a képernyőre, az arcomra fagyott a mosoly. Nem hittem a szememnek.
- Ki az? - kérdezte Klaus, hiszen látta a döbbenetet rajtam.
- Gond - mondtam. Felpattantam, majd kimentem az előszobába.
- Mit akarsz? - szólok bele gorombán.
- Beszélhetnénk? - kérdezi a férfi.
- Hallgatlak Stefan.
- Személyesen gondoltam. Találkozzunk a Grill-ben fél óra múlva.
- Rendben - vontam vállat, bár ezt ő nem látta. Ezután leraktam a készüléket és visszamentem a nappaliba.
- Mennem kell - közöltem unottan a tényt.
-Hova? - nézett rám értetlenül Klaus.
- Találkozóm lesz. De majd még beszélünk - egy gyors puszit nyomtam Klaus arcára, majd választ se várva kisuhantam a villából és bepattantam a kocsimba. Egyenesen a Grill felé vettem az irányt.

Mikor beléptem, Stefan már várt rám.
- Szia Caroline - mosolygott rám félénken, mikor meglátott.
- Szia Stefan - mosolyodtam el én is halványan, majd leültem vele szemben - Beszélni akartál. Itt vagyok.
- Jöhetnék megint azzal,hogy mennyire sajnálom - ekkor elkezdtem forgatni a szememet - de tudom,hogy ez úgysem segítene. Viszont nagyon hiányzik a legjobb barátom és szeretnélek visszakapni - hajtotta le a fejét. Hangjából kivettem, hogy igazat mond.
- Figyelj, Stefan. Az igazság az, hogy te is nagyon hiányzol nekem, viszont nagyon csúnyán kihasználtál és ezt nem könnyű elfelejteni - ekkor megszorítottam Stefan kezeit és mélyen a szemeibe néztem - de megbocsájtok, mert hiányzol.
- Komolyan? - nézett rám csillogó szemekkel, mire én csak bólintottam - Köszönöm. El sem tudom mondani, mennyire hiányoztál - ugrott a nyakamba.
- Te is hiányoztál - viszonoztam az ölelést. Percekig álltunk ott és csak öleltük egymást. Ez lassan a teremben lévőknek is feltűnt és rejtve vagy nagyon is nyíltan bámultak ránk. De erre ügyet sem vetettem,hiszen végre visszakaptam a legjobb barátomat, a testvéremet.
- Nézzenek oda! - hallottam meg egy gúnyos hangot mögülünk - Kit látnak szemeim? A ribanc és a mókuszabáló.
Megfordultam. Ekkor a mi hasonmásunkkal találtam szemben magam.

5 megjegyzés:

  1. szia! Már régóta követlek, mint csendes olvasó és eddig nem is írtam kritikát, de ez a fejezet nagyon megtetszett ezért bátorkodtam, hogy még is írjak. Nagyon jó volt, és remélem, hogy sietsz a kövivel mert jól halad a történet :) Elena nagyon felbosszant, és sajnálom Caroline-t, de remélem, hogy Klaus mindig mellette lesz és megvígasztalja ^^ apropó, te is egyike közé tartozol, akik miatt én is nyitottam egy blogot, és elkezdtem írni a saját történetemet, természetesen klaroline :D ha nem veszed tolakodásnak esetleg bekukkantanál és kitennél a többiek közé? még fejezet nincs fent, de nagyon hamar jönni fog és remélem, hogy tudsz majd jó pár tanácsot adni :)

    http://ellievampirediares.blogspot.hu/

    előre is köszönöm, hálás vagyok és persze remélem, hogy sietsz a következő fejezettel :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm,hogy írtál. Örülök, hogy tetszett és köszönöm a biztatást. Nem is tudod,milyen jól esik :) Természetesen benézek és ki teszlek, ha te is engem ;) És bármikor tanácsra van szükséged, írj bátran ;)

      xoxo Rosiie*

      Törlés
  2. Szia!

    Nagyon jó lett, ez a rész is, kíváncsi vagyok mit fog szólni a hasonmás, hogy ők úgy "együtt" vannak. Meg hát ahogy Klaust is úgy ott hagyta az is érdekel vajon ő mit fog mondani?
    Nagyon jó let, siess a kövivel!
    xo xo

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    csak most jutottam el addig, hogy elolvassam, de egyre jobban tetszik a történet, alig várom a folytatást

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Imádtam ezt a fejezetet! :)
    Nagyon siess a kövivel!
    Puszi: Szimi :))

    VálaszTörlés