2013. augusztus 6., kedd

7. Ébrdések

Meghoztam az új, 7. fejezetet! :D Remélem tetszeni fog. Lécci komizzatok vagy nyomjatok egy pipát,mert ha nem, akkor nem látom értelmét annak,hogy folytassam... Úgyhogy,ha tetszik a storym,akkor mindenképp írjatok, akár névtelenül is,csak tudjam mit gondoltok. De ha nem akartok komit írni,akkor legalább egy pipát nyomjatok. Nekem ez nagyon fontos... És iratkozzatok fel! Kellemes olvasást! :)
xoxo Rosiie*


7. Ébrdések

Miután Klaus mind a négy testvére szívéből eltávolította a tőrt, megfogadva a tanácsomat felvitte őket a szobájukba, ahol mindegyikőjükre egy-egy levél várt. Ezek után kb háromnegyed óráig vártuk a tesvérekre.

Elijah
Miuán felébredtem, egy hatalmas ágyon találtam magam. Az ajtóhoz suhantam, majd körbenéztem. Egy hatalmas, olajzöld szobában voltam, színben egyező mennyezettel és sötétbarna padlóval. Bal oldalon egy hatalmas, barna franciaágy volt, a szoba színével majdnem megegyező árnyalatú ágyneművel. Az ágy előtt sötétbarna bőr tároló volt, a fekhely oldalain pedig sötétbarna, antik éjjeliszekrény állt, egy-egy lámpával. A sarokban egy fotel állt. A velem szemben lévő falon volt egy ajtó,ami az erkélyre vitt. Az ajtón sötétbarna függöny volt. Bal oldalamon lévő ajtó a fürdőszobába vezet, amely szintén olajzöld volt, egyszerűen, mégis ízlésesen berendezve. Jobb oldalon egy hatalmas könyvespolc volt, tele könyvvel. Mellette volt a gardrób bejárata. Végignéztem az öltözékemen. Eléggé poros és véres volt, ezért úgy döntöttem, lecserélem. Miután kijöttem a gardróbból az új öltönyömben, megláttam egy levelet az ágyon. Kibontottam.
Kedves Elijah! Remélem, nem neheztelsz rám azért,amit tettem. Most teljesítem a kérésedet. Újra egyesítem a családunkat az általunk megálmodott házban. Gyere le a nappaliba. A többiek is itt lesznek. -Klaus
Alig bírom elhinni, amit olvastam. Klaus tényleg megtenné? Mert a igen,akkor nem haragudhatok rá. De ha nem... Ha ez ismét csak egy aljas trükk... Bárhogy is legyen, csakis egyféleképpen deríthetem ki. Kiléptem a szobámból és elindultam a nappali felé.

Rebekah
Éreztem, ahogy az élet ismét visszatér a testembe. Még csukott szemmel végigsimítottam a fekhelyemen. Selyem? Hirtelen kipattantak a szemeim. Hol vagyok? Körbepillantottam. Egy álomszép szobában voltam. Hófehér falak és mennyezet. Egy hatalmas, hófehér ágyon feküdtem. Mögöttem krémszínű, bőr ágytámla volt a falon. Az ágy oldalain fehér éjjeliszekrény állt, egy-egy lámpával, az ágy végében pedig egy lila tárolódoboz volt. Hirtelen éles fény világított a szemembe. A fény irányába néztem és egy ajtót pillantottam meg, ami egy erkélyre vezet. Az ajtó előtt két lila fotel állt, köztük egy fekete üvegasztal foglalt helyet. Az ajtóról lila függöny lógott le. Jobb oldalamon két ajtó volt. Az első biztosan a kijárat... de vajon mi lehet a másik? Kíváncsi voltam, ezért hát leszálltam az ágyról és egy puha,lila árnyalataiban tündöklő padlószőnyegre értek a lábaim. Bementem az ajtón, ami egy lila fürdőszobába vezetett. Ezt ugyanazt a luxust tükrözte,mint a háló. Megfordultam. Egy harmadik ajtóval, egy krémszínű, bőr ülőkével és egy tükörrel találtam szembe magam. Megpillantottam a tükörképem, és iszonyatos látványt nyújtott. A hófehér flapper ruhám most poros és véres volt, valamint a hajam sem nyújtott valami szép látványt. Ekkor a tükörben megláttam egy levelet az ágyon. Odamentem és elolvastam.
Drága Rebekah! Ne haragudj rám. Azért tettem,hogy megóvjalak apánktól, ezt te is tudod. A szoba,amiben most állsz a tiéd és abba a házban vagy,amit közösen álmodtunk meg. Remélem megfelel a kifinomult ízlésednek húgom. Gyere le a nappaliba és üdvözöld rég nem látott testvéreidet. -Klaus
Tudom,hogy miattam tette, de akkor sem volt valami szép dolog! Még egyszer körbenézem a szobában. Ha ezt tényleg az enyém,akkor viszont nem tudok haragudni. Beleszerettem ebbe a szobába. De mit ért azon, hogy testvéreim? Itt van Elijah? Vagy talán szabadon engedte Kol-t és Finn-t? Hát ez elég valószínűtlenül hangzik, de majd meglátjuk. Azzal kiléptem és a nappaliba suhantam.

Kol
Mi a franc..? - ez volt az első gondolatom, mikor felébredtem - Hol a fenében vagyok? Körbenéztem. Egy világoskék szobában voltam, melynek fehér mennyezete és krémszínű márványpadlója volt.. Egy nagy, fából készült ágyon feküdtem, amin kék ágynemű volt. Mellettem mindkét oldalon fekete éjjeliszekrény állt, egy-egy lámpával. Velem szemben egy hatalmas, fekete valami volt a falon. Biztos valami modern cucc. Ahogy elfordítottam a fejem balra, megakadt a szemem. Fal helyett egy ajtó állt ott,ami az erkélyre vezet. De ami sokkal fontosabb, az ajtó mellett mennyezettől a padlóig az egész fal egy hatalmas tükör volt. Héé... Ki ez a helyes fickó? Miközben magamat nézegettem hirtelen megláttam három ajtót. A középső tuti a kijárat. De mi lehet a másik kettő? A bal oldali egy gardrób volt, a jobb oldali pedig egy, a szobához hasonló dizájnú fürdő. Éppen vissza akartam térni a tükör elé,mikor észrevettem egy borítékot az ágyon. Kibontottam.
Drága öcsém! Remélem nem haragszol azért,amiért meg akartalak óvni Mikael-től. Hogy kiengeszteljelek, csináltattam neked egy hatalmas tükröt. Remélem, elég nagy és elfér benne a hatalmas egód. A közösen megtervezett villánkban vagy, azon belül a te szobádban. Gyere le a nappaliba, a többiek már várnak. -Klaus
Mivel nem volt más választásom, még egyszer megnéztem magam az ajándékomban, nyugtázva, hogy még helyesebb vagyok,mint eddig, aztán elindultam az említett helyiség felé.

Finn
Mi történt? Hol vagyok? - ezekkel a gondolatokkal tértem magamhoz. Egy hatalmas, bézs színű szobát láttam, fehér mennyezettel és krémszínű padlóval, amin egy fehér szőnyeg volt. Egy barna, fából készült ágyon feküdtem,amin fehér és szürke ágynemű volt. Az ágy oldalain kicsi szekrény állt, amin egy-egy világító valami volt. Mi lehet ez? Bal oldalamon egy átlátszó ajtó volt, ami egy erkélyre vezetett. Jobb oldalon egy nagyobb polc, amin volt egy... nem is tudom mi. Láttam benne magam. Mi lehet ez? Ekkor megláttam egy ajtót. Bementem. Egy szoba volt, tele ruhával. Sarkon fordultam,de ekkor ismét egy ajtóba botlottam. Mikor beléptem, nem igazán tudtam, hova kerültem. Ez a modern világ - gondoltam magamban. Azt hiszem, hogy valami tisztálkodó helyiségbe léptem be. Nagy sóhaj után aztán visszatértem oda, ahol felébredtem. Ekkor egy levelet pillantottam meg.
Kedves Finn! Üdv a 21. században! Remélem nem neheztelsz rám,amiért koporsóba dugtalak, de nem hagyhattam, hogy segíts Mikael-nek. Mindannyiónk érdekében cselekedtem. Éppen a saját szobádban állsz a családunk villájában. Kérlek, csatlakozz rég nem látott testvéreidhez. Hagyatkozz a vámpír ösztöneidre,hogy megtalálj minket. -Klaus
Nagyot sóhajtottam, majd hallgatózni kezdtem. Ismerős hangok ütötték meg a fülemet. Ekkor sarkon fordultam és elindultam a hangok irányába.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Bocsi, hogy csak most írok, már elolvastam a részt, de csak most van időm írni is. Nagyon imádtam ezt a részt is, itt vannak most már az ősök is. Kíváncsi vagyok milyen lesz nekik megint együtt, meg mit szólnak majd Caroline-hoz.
    Imádtam és várom a kövit!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Örülök, hogy tetszett :) Az ősök között is lesznek konfliktusok, de amikor megtudják, hogy régi ismerősök/ellenségek tértek vissza, akkor egészen máshogy fognak viselkedni...

      xoxo*

      Törlés
    2. Szia Rosiie, Szia Veronika!
      Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szólnak majd Caroline-hoz, na meg persze, hogy fognak viszonyulni Klaus-hoz! Ja és nagyon tetszett a fejezet!
      Üdv: Szimi

      Törlés