2013. július 21., vasárnap

Díj :D

WOW!! Kaptam egy díjat! Sosem gondoltam volna,hoy ilyen gyorsan lesz egy nekem is. Nagyon-nagyon köszönöm Veronika! :D Nézzetek be hozzá, megéri :) Én imádom a blogját :D

Na de vissza a díjhoz...
A feladat: Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.

10 dolog rólam:
1. A nevem Rebeka.
2. Zene nélkül nem tudnék létezni.
3. Imádom a Forma-1-et (Hajrá Vettel :D)
4. Régóta foglalkoztat az írás.
5. Kolis vagyok
6. Imádok filmet nézni.
7. Utálom a pókokat és a kígyókat.
8. Szeretnék megtanulni gitározni és zongorázni.
9. A szobatársaim szerint sorozatfüggő vagyok. :$
10.  Imádok vásárolni.

Válaszaim:
-van kutyád? sajnos már nincs :(
-tudsz kávét főzni? igen :)
-mi lennél szívesebben cápa vagy nyuszi? nyuszi
-gitár vagy dob? gitár
-angol vagy francia? mindkettő
-tervezel blogot nyitni? már van ;)
-delena vagy stelena? Delena
-hanyadikán van a szülinapod? 23
-víz vagy üdítő? mindkettő
-legelső könyv amit olvastál? Kincskereső kisködmön :D

Kérdéseim:
- Kutya vagy macska?
- Tudsz sütni?
- Klaroline vagy Forwood?
- Szeretsz olvasni?
- Kedvenc énekes(-nő)?
- Mi a kedvenc filmed/sorozatod?
- Mi volt életed legkínosabb pillanata?
- Hány éves vagy?
- Gitár vagy zongora?
- Mi a hobbid?

10 blog, akinek küldöm (tudom,hogy a legtöbben hírből sem ismertek,de sosem hittem volna,hogy ilyen rövid idő alatt ezt kell tennem,szóval azoknak a blogoknak küldöm,amiket rendszeresen olvasok ;))

Veronika 
Judit
Lexi
♥Eni♥
REGINA99
Dóra
Hugiiika
Valentine
Lonzita
Sugarplum

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése